Contact me at beyoutifuljewelry@gmail.com

HANDMADE JEWELRY AND ECO FRIENDLY HOME DECORATION IDEAS

Thursday, May 24, 2012

upcycled κοσμήματα!

Πάντα μου άρεσε να δίνω ζωή σε αντικείμενα που θεωρητικά είναι άχρηστα ή παρατημένα κάπου στις ντουλάπες ή σε κουτιά στο σπίτι. Δένομαι συναισθηματικά μαζί τους και δυσκολεύομαι να τα αποχωριστώ, ειδικά όταν πρόκειται για κοσμήματα που μου θυμίζουν διαφορετικές περιόδους της ζωής μου! Σε κάποιες περιπτώσεις όμως, μ'αρέσει να χαρίζω κάποια απο τα πράγματα μου ώστε να έχουν μια δεύτερη ευκαιρία να αγαπηθούν και πιστεύω πολύ στην νέα τάση που λέγεται upcycling, μια μορφή ανακύκλωσης υλικών ώστε το αποτέλεσμα που προκύπτει να είναι φρέσκο και διαφορετικό!


Πριν λίγες μέρες, η φίλη μου η Ελένη μου έστελε κάποια παλιά της κοσμηματάκια που δεν φοράει εδώ και καιρό και με άφησε ελεύθερη να δημιουργήσω κάτι καινούριο αν με ενέπνεε κάτι απ'ολα ...το αποτέλεσμα ήταν να ξαναγεννηθούν 2-3 όμορφα βραχιόλια που της έκανα δώρο για την γιορτή της!


Σας παρουσιάζω το αγαπημένο μου που έγινε με δέρμα, κορδόνι, μακραμέ πλέξη κι ένα Κυκλαδικό ειδώλιο σε ασήμι που ήταν παλιό κρεμαστό για το λαιμό.


Ελενάκι, ευχαριστώ για την έμπνευση!



3 comments:

  1. είναι καταπληκτικό! όπως και όλα τα κοσμήματα σου που ομορφαίνουν τα χέρια μας και τη διάθεση μας!!!! ότι και να σου ζητήσω, είναι πραγματικά υπέροχο και ξεπερνάει κάθε προσδοκία μου! εγώ σ' ευχαριστώ!

    ReplyDelete