Contact me at beyoutifuljewelry@gmail.com

HANDMADE JEWELRY AND ECO FRIENDLY HOME DECORATION IDEAS

Wednesday, March 7, 2012

Girl Power - Μια ανάρτηση αφιερωμένη στις υπέροχες φίλες μου!

Εδώ και μερικά χρόνια είναι πολύ μοδάτο και trendy το μωβ χρώμα, σωστά? 
ε, για κάποιον λόγο αυτο το μωβ εγώ ποτέ μου δεν το συμπάθησα και μάλιστα το σνόμπαρα εξαρχής και δεν έχω κανένα ρούχο, παπούτσι, αξεσουάρ σ'αυτό το χρώμα. Μ'αρέσουν κάποιες αποχρώσεις βιολετί αλλά το μωβ για το οποίο ξετρελαίνονται πολλές γυναίκες μου προκαλεί ..ναυτία!


κι όμως , σήμερα έφτιαξα ένα βραχιόλι για μια φίλη και διάλεξα αμέσως το αγαπημένο της μωβ γιατί το πιο σημαντικό για μένα ήταν να ικανοποίησω το δικό της γούστο! 
το περίφημο μωβ  βραχιόλι!


καθώς το έφτιαχνα σκεφτόμουν όλες τις φίλες που είμαι τυχερή να έχω στη ζωή μου και γέμισα χαρά, ένιωσα γεμάτη και λίγο πιο δυνατή :)

Φιλενάδες μου όμορφες, πανέξυπνες, τρυφερές, δυνατές, δημιουργικές, αθώες, κυνικές, σας ευχαριστώ που είστε πάντα κοντά μου, στη χαρά και τη λύπη και  σας λατρεύω όλες, ακόμη κι εσάς που φοράτε μωβ βραχιόλια...ειδικά αν τα φτιάχνω εγώ!! χεχε!

No comments:

Post a Comment