Contact me at beyoutifuljewelry@gmail.com

HANDMADE JEWELRY AND ECO FRIENDLY HOME DECORATION IDEAS

Saturday, February 11, 2012

Μεταλλικά δαχτυλίδια με εκτυπωμένες εικόνες και υγρό γυαλί

   Σας καλωσορίζω στο καινούριο μου blog που θα φιλοξενεί τις χειροποίητες  δημιουργίες μου. Κατά καιρούς έχω πειραματιστεί με αρκετά υλικά, καταλήγωντας  πως τα casual, καθημερινά κι απλά κοσμήματα είναι η αδυναμία μου!!
   Αυτά τα δαχτυλίδια γίνανε φέτος τα αγαπημένα μου κοσμήματα! Γίνονται εντελώς προσωπικά με την επιλογή της εικόνας που εκφράζει την καθεμιά απο μας, και προσθήκη υγρού γυαλιού που κάνει την εικόνα να φαίνεται σαν βαμμένη με σμάλτο.


Δείτε μερικά, απο τις συλλογές People & Faces, Attitude και Pop:
















2 comments:

  1. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ!!!!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!

    ReplyDelete
  2. Ευχαριστώ Μαρία!! καλό μήνα :)

    ReplyDelete