Contact me at beyoutifuljewelry@gmail.com

HANDMADE JEWELRY AND ECO FRIENDLY HOME DECORATION IDEAS

Monday, August 13, 2012

Προσωποποιημένα βραχιολάκια μόνο για σένα!

Η ιδέα ξεκίνησε απο τις ξαδέρφες μου που μου ζητήσανε να φτιάξω ένα βραχιόλι με το όνομα ενός μωρού για να το κάνουν δωράκι στην ετοιμόγεννη μαμά! Αρχικά μου ακούστηκε λίγο περίεργο, όχι και τόσο μοντέρνο και δεν ήξερα τι γραμματάκια θα βρω στην αγορά ...Η έρευνα όμως έφερε αποτελέσματα και τα επάργυρα στρογγυλά γραμματάκια που βρήκα με ικανοποίησαν πολύ και σαν μέγεθος και σαν ποιότητα! 

Μετά το πρώτο βραχιολάκι για τη μαμά του μικρού Ιωάννη που μόλις ήρθε στη ζωή ακολούθησαν κι άλλα ονόματα και τα βραχιολάκια έγιναν απο μονόχρωμα δίχρωμα αλλά άρχισα να φτιάχνω κι άλλα με άλλες λέξεις, όχι απαραίτητα ονόματα. Το δικό μου αγαπημένο που φοράω συνέχεια γράφει ΗΟPE (προσπαθώ να μη χάνω ποτέ την ελπίδα!!) και έχει υπέροχο απαλό ροζ της πούδρας!

Τελικά είναι πολύ trendy αυτά τα μακραμέ βραχιολάκια! 





Το δικό σας προσωπικό βραχιόλι τι θα γράφει??



1 comment:

  1. Καλώς σε βρήκα και εγώ με τη σειρά μου Χριστίνα!!
    Πολύ όμορφα τα βραχιολάκια, εντελώς προσωπικά!!
    Φτιάχνεις ιδιαίτερα κοσμήματα!!
    Καλή συνέχεια και θα τα λέμε.

    ReplyDelete