Contact me at beyoutifuljewelry@gmail.com

HANDMADE JEWELRY AND ECO FRIENDLY HOME DECORATION IDEAS

Wednesday, February 29, 2012

Friendship Bracelets με καρδούλες! Ένα εφηβικό απωθημένο :)

Ως έφηβη, έχω περάσει πολλά καλοκαιρινά κυρίως απογεύματα φτιάχνωντας πλεκτά βραχιολάκια για μένα και τις φίλες μου..υπάρχει κάτι απόλυτα χαλαρωτικό και εθιστικό στη διαδικασία και συνήθως το αποτέλεσμα ήταν όμορφο!





Πρόσφατα ξαναασχολήθηκα με τα βραχιόλια αυτά και είδα κάπου το σχέδιο που σας παρουσιάζω, το οποίο ποτέ δεν κατάφερα να μάθω τότε γιατί δεν υπήρχε το ίντερνετ να βοηθήσει..τώρα, με τη βοήθεια του λατρεμένου youtube το βρήκα και το έμαθα εύκολα και απο τότε πειραματίζομαι με διάφορους συνδυασμούς και καινούρια σχέδια! Η καρδιά όμως θα είναι πάντα το πιο γλυκό, ρομαντικό, κοριτσίστικο σχέδιο της συλλογής μου..


Κι επειδή ξέρω πως πολλές απο σας θα θέλουν να το δοκιμάσουν, ακολουθήστε το βίντεο και δημιουργήστε!


Καλή διασκέδαση!



4 comments:

  1. Κυκλοφορούν πολύ ξανα αυτα τα βραχιολάκια!κι εγω εφτιαχνα μικρή! Πολύ ομορφα με τις καρδουλες και ειδικα κοκκινο ασπρο για τον Μαρτη!φιλακια!!

    ReplyDelete
  2. ήμουν σίγουρη οτι κι εσύ θα έφτιαχνες παλιά, όλα τα δημιουργικά κορίτσια φτιάχνανε! :) είναι όντως ξανά στη μόδα, τα βλέπω!

    ReplyDelete
  3. Αχ τί μου θύμησες Χριστινάκι!!! Έκανα τα απλά με τη διαγώνια γραμμή κι όταν σκέφτηκα πώς να φτιάχνω τα άλλα με το "ψαροκόκαλο" ήμουν τόσο περίφανη!! Θα δω πώς γίνονται οι καρδούλες!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. δεν ειναι φοβερό πόσο ωραία σε κάνει να νιώθεις κάτι τόσο απλό?? κι εγώ όταν έμαθα το chevron νόμιζα ότι ανακάλυψα την Αμερική!

      Delete